25 Days Of Blogging Christmas Challenge #4

by - december 24, 2013


Het lijkt net of december de maand is van de lijstjes. Of het nu verlanglijstjes, gedichten
of leuke tags zijn. En laat ik hier nu net fan van zijn :) Omdat ik dit soort tags ook graag bij
anderen lees, ga ik nu zelf ook een Christmas Challenge doen. De '25 days of blogging
Christmas Challenge', ik ga alleen  niet iedere dag hierover schrijven. Ik ga deze tag één
keer per week doen. Hier kan je Deel 1 & Deel 2 & Deel 3 vinden. Alle afbeeldingen die je
hieronder ziet zijn afkomstig van Pinterest.


18. Favoriete “stockin stuffer














Dat heb ik even op moeten zoeken.. A Christmas stocking is an empty sock or sock-shaped bag
that is hung on 
Christmas Eve so that Santa Claus (or Father Christmas) can fill it with small toys, candy, fruit, coins
 or other small gifts when he arrives. These small items are often
referred to as 
stocking stuffers or stocking fillers” 

Oke het zijn dus kleine cadeautjes ^^ Een douchegel,het liefste van de Rituals, de Tuinen of
The Body Shop maar dan weet ik niet of het wel een Stockin Stuffer is.. Een bolletje wol,
3D knipvellen, een klein sieraad het is allemaal welkom!

19. Reis je op de feestdagen?
Alleen naar mijn ouders, en hun wonen in de zelfde stad. Altijd voor of na de kerstdagen gaan
we naar Chris zijn ouders ( circa 150 km verderop), dus dit telt ook niet echt..
Dus echt reizen met de feestdagen doen we 
niet nee.

20. Eggnog of warme chocolademelk?
















One hot chocolate please! Ik ben niet zo van de alcoholische drankjes en in een goede
eggnogg zit cognac. Geef mij maar een grote mok met sterke chocomelk (puur), soms ook met 
lekker veel slagroom!


21.Je plannen voor de kerst 2013
Vooral veel relaxen en genieten van elkaar, ons nieuwe huisje en van onze lieve huisdieren <3
De eerste kerstdag zal vooral bestaan uit films kijken, handwerken en lekker eten..
De tweede kerstdag gaan we bij mijn ouders gourmetten. Verder plannen we onze kerstdagen
nooit zo heel vol, het ligt er gewoon aan waar we zin aan hebben om te gaan doen.


22.Je favoriete kerstavond traditie




















Een leuke kerstfilm kijken. Of dat nu Home Alone is, of The grinch.. het hoort er gewoon bij 

vind ik. Natuurlijk compleet met wat lekkers en warme chocolade melk!

En dit was alweer nummer 4, gelijk ook de laatste uit deze reeks.  Hopelijk vonden jullie het
leuk om te lezen en nu kennen jullie mijn kerst routine en likes ook beter. Op naar volgend
 jaar kerst, voor weer een nieuwe tag zou ik zo zeggen ^^





You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat leuk om te lezen en wat een mooie foto's heb je erbij! Ik wens je héél fijne kerstdagen en een goed 2014. Home Alone zal bij ons ook wel gekeken worden, mijn dochter zit er al vol van. Zulke leuke films! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja geef mij ook maar een kopje warme chocolademelk met slagroom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt fijn allemaal. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥