Onze kerstdecoratie

by - december 20, 2013


Wij zijn gek op de kersttijd, alle lichtjes, de gezelligheid.. We hopen dan ook altijd
dat de Sint snel weer weg gaat en dat we de kerst decoratie van het schuurtje kunnen
ophalen. Dit jaar waren we vroeg, 5  december stond alles al.



De kleuren blauw en zilver nemen de leiding. Hier en daar vind je een zelfgebreide kerstbal
en voor het eerst maakte ik ook dit leuke muisje om op te hangen. Omdat we in ieder
huis een schouw hebben, heeft de nep guirlande met lichtjes altijd een prachtige plaats. 
En ook de kerstboom zetten we ieder jaar weer op, nu al 3 jaar achter elkaar is hij
zilver met blauw. De rest veranderd nog wel eens. Zo houd ik tegenwoordig niet meer zo
van die glimmende, kitscherige decoratie artikelen. Deze maakte ruimte voor wat natuurlijke 
dieren, een zelfgemaakte kerstbak voor op tafel met veel bolletjes ( love it) . Voor volgend jaar
wil ik nog meer veranderen. Het idee om meer natuur in huis te halen bijvoorbeeld.
Dit jaar is met de komst van Bentley deze planning opgeschoven. Langzaam ben ik aan 
het afbouwen en hopelijk is het volgend jaar helemaal anders, met ook een houten boom.
 Zie hier mijn inspiratie: Pinterest

Wat hebben jullie als kerstdecoratie?




You May Also Like

6 Reacties

  1. Heel erg mooi! Ik houd ook wel van natuur en kleurtjes. Wij hebben dan ook van die potpouri & andere items uit de natuur in de kast, bloemen in huis & een neppe kerstboom die echt lijkt hihi..e hebt de versiering vast al eens op facebook voorbij zien komen! Paarse met aqua ballen naast de oude witte en zilvere ballen hangen in de boom, ik heb een leuk bakje gemaakt op tafel, kaarten hangen aan de deur met lint en leuke knijpers, kerstmannetjes hangen aan de spiralenlamp en ga zo maar door.. Ik vind het gezellig en knus! En dat brengt ook iets extra's met zich mee als ik alleen thuis ben..gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi allemaal, en ja smaken veranderen met ouder worden hé.
    Wij hebben al jaren dezelfde boom met onbreekbare kerstballetjes.
    Maar eigenlijk blijven onze 4 katten van en uit den boom.
    Ja, heel soms in een écht zotte bui gaan ze eens met ééntje aan de haal van vanonder aan den boom :-) Maar al bij al blijven ze er gelukkig af.
    Ik zou graag andere versiering willen, zelfgemaakt . Zeg het ieder jaar en nooit maak ik er tijd voor. We hebben ook zoveel hobby's hé ;-) Moeilijke keuzes allemaal hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstdecoraties hebben jullie.
    Het ziet er heel gezellig uit.
    Wij hebben al jaren een grote kunstboom met alles zilver, dus zilveren slingers en ballen.
    Ook een kerst stukje staat op de kleine tafel, die hebben we gekregen.
    Ik wens jou met je familie ook hele fijne kerstdagen en een gezond 2014.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg gezellig uit. Wij hebben heel wat lichtjes, een boom en het kerstdorp staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥