25 Days Of Blogging Christmas Challenge #3

by - december 19, 2013



Het lijkt net of december de maand is van de lijstjes. Of het nu verlanglijstjes, gedichten
of leuke tags zijn. En laat ik hier nu net fan van zijn :) Omdat ik dit soort tags ook graag bij
anderen lees, ga ik nu zelf ook een Christmas Challenge doen. De '25 days of blogging
Christmas Challenge', ik ga alleen  niet iedere dag hierover schrijven. Ik ga deze tag één
keer per week doen. Hier kan je Deel 1 & Deel 2 vinden. Alle afbeeldingen die je hieronder
 ziet zijn afkomstig van Pinterest.


12. Favoriete kerstboek
Ik heb eigenlijk nog nooit een kerstboek gelezen..

13. Echte of nep boom?
Qua vorm zeg ik een nepboom, ik vind vaak die echten heel lelijk van vorm.. Voor de geur
zou ik wel een echte kiezen. Ook begin ik die ‘houten kerstbomen’ of ‘alternatieve kerstbomen’
erg mooi te vinden!





















14. Het beste cadeau dat je hebt gegeven

Pfoe.. dit vind ik een lastige! Ik probeer altijd mee te denken met de persoon voor wie ik het koop.
De ene kerst heb ik heel veel inspiratie ( en budget) en de andere kerst niet zo.. Het ligt er dus maar

net aan. Ik heb afgelopen kerst mijn vriend de hele DVD box set van The Sopranos gegeven.
Hier was hij erg blij mee. Voor wie net zoveel films en series kijkt als ik, weet dat die dingen gewoon

duur in aanschaf zijn. Helemaal als je de hele complete set geeft. Maar Chris had nog wat tegoed
en ik zag de set staan.. ja dan is de keuze snel gemaakt 




15. Moeilijkste persoon om cadeaus voor te kopen?
Ik denk voor mijn vriend, behalve games en cd’s kan ik nooit iets anders voor hem verzinnen.
Om dit nu voor iedere kerst, verjaardag en jubileum te geven vind ik een beetje saai dus iedere
feestdag probeer ik weer iets anders te bedenken. Vaak lukt dit helaas niet, ook Chris kan vaak niks 
verzinnen voor zichzelf.

16. Favoriete kerstmaaltijd














Gourmetten met alles erop en eraan. Zo gezellig om te doen en je kan de heerlijkste dingen met elkaar
combineren. Mochten we dit niet doen dan gaan stoofpeertjes met aardappeltjes en een mals stukje
varkenshaas of rollade er ook wel in. Gevolg door een heerlijk stukje ijs natuurlijk.


17. Wanneer maak je de cadeaus open?
Meestal gingen wij bij mijn ouders lootjes trekken. Eerst werd er thee/koffie gedronken met iets
lekkers erbij en daarna gingen wij altijd rustig pakje voor pakje uitpakken. Dit gebeurd vaak op tweede
kerstdag. Als Chris en ik cadeautjes voor elkaar doen, geven wij dit elkaar op eerste kerstdag.

Dit was alweer deel drie, nog maar één gedeelte te gaan.
En hoe zit het met jullie trouwens? Zijn jullie makkelijk om cadeaus voor te kopen?



You May Also Like

2 Reacties

  1. Hallo Michelle, leuk dit blog zo.
    Wij doen niet aan cadeautjes, we hebben wel een kunstkerstboom, wel een hele mooie hoor.
    Wij krijgen een vriendin met eerste kerstdag te gast, zij is weduwe en dan zijn dit soort dagen niet leuk.
    Ik hoop dat ik dan weer ben opgeknapt, want momenteel ben ik ziek, ik heb vanmiddag een paar uur in bed gelegen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is het altijd erg makkelijk cadeaus te kopen. Voor m'n vent weet ik het meestal ook meteen en met lootjes trekken doen we altijd aan cadeaulijstjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥