Mini Autumn Cat Magic

by - november 16, 2013


Het mooie aan een HEAD vind ik dat als je dichtbij kijkt het
één warboel van vele kleuren lijkt en als je van veraf bekijkt, het
een prachtig geheel vormt. Zo leek rechtsboven op niet veel 
meer dan verschillende oranje tinten. En toen ik het rustig van een
afstandje bekeek om deze foto te  maken, zag ik ineens dat deze
oranje tinten een nieuw herfstblad vormen. Rustig wordt er
nagedacht over een volgend patroon, het is lastig te kiezen! Vele
patronen spreken mij aan, de één door de kleuren, de ander door
het ontwerp en de gedachte erachter. Starten met een nieuw werk
zal nog wel even duren. Eerst wil ik Her Special Place afmaken en
de Fall Fairy laten groeien. Ook heb ik het kaarten maken weer
opgepakt, zal de tijd van het jaar wel zijn hihi ^^
Het haken zal na deze laatste bestelling op een wat rustiger
pitje worden gezet, om af en toe aan mooie maar 
vooral grote
haakprojecten te werken. Dit is een voordeel van ( nog steeds)
geen internet thuis te hebben, 
je gaat nadenken. 




              Nadenken en afwerken van projecten. Internet is leuk maar het geeft afleiding en zoveel
inspiratie, soms meer dan een mens aankan. Maar hierover later meer, eerst gaan we lekker
weekend houden, een rustig weekend..



You May Also Like

9 Reacties

  1. je borduurwerk ziet er erg mooi uit, prachtige kleuren. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herfstkleuren, en weer een mooi stukje erbij geborduurd. Ben erg nieuwsgierig wat je volgende borduurwerk wordt. Gelukkig dat je nog even de tijd heb om er over na te denken. Ik vind het altijd lastig kiezen iets nieuws,
    Trouwens je muur kleur ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als je zo kunt ontspannen nu, heb je wel verdiend ;-)
    Wat dat internet heb je wel gelijk: Ik zit er ook te veel op te kijken en er komt te weinig uit mijn handen. Fijne rustige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Ik las ergens dat jullie in een nieuw huisje zitten, wauw super en zo een leuke muur achter je.
    onze kinderen hiun kamer (toen ze die nog moesten delen) was ooit in die kleur.
    Veel plezier in jullie nieuwe huisje.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het borduurwerk vordert al.
    Ook heel leuk om jou bezig te zien met naald en draad, tenminste als jij het zelf bent natuurlijk.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dit ben ik ^^ Besefte dat ik eigenlijk nooit een foto had gepost dat ik zit te borduren. Terwijl ik dat bij anderen ook leuk vind om te zien, vandaar :)

      Verwijderen
  6. Je kiest altijd de prachtigste werken uit, leuk om je een keer te zien zitten :) geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om dingen te ondekken in je borduurwerk hé.
    Ja... internet... idd soms veel te veel tijd achter het kastje ipv achter het borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk bezig! prachtig werkje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥