Levendige bollen

by - november 14, 2013




Onze inrichting is best veranderd, het is vooral rustiger geworden. Geen drukke muren meer
en niet teveel accessoires. De blauwe kleur van de muur komt terug in het vloerkleed en
de accessoires. De rest zijn natuurlijke kleuren met hier en daar wit. De planten zorgen voor
een levendige sfeer, iets wat ik heel belangrijk vind. Ieder jaar haal ik bloembollen in huis,
tulpen, hyacinten, amaryllis etc. Deze week sieren de hyacinten bollen onze huiskamer.
Natuurlijk in het wit zodat het een mooi geheel blijft. Een herfst/winter is voor mij niet
compleet zonder deze bollen. En zonder Simba blijven ze ook nog langer staan..

Staan ze bij jullie ook al weer?



You May Also Like

9 Reacties

  1. een gezellige bak hyacinten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niet, binnenkort even amaryllis halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik heb nog geen bolletjes. Maar hyacinten vind ik zel niet zo lekker ruiken, dus die komen er bij mij niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo al die bloemen straks als ze in de bloei staan.
    Hyacinten ruiken heel sterk voor mij net even TE.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg zo in die verschillende bakken!
    Hier staat niks, aangezien ik niet weet wat Stark er mee doet hihi :P. Maar het lijkt me wel leuk om ze binnenkort ook eens te halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toevallig stond ik er vanmiddag mee in me handen, ik twijfelde.
    Met onze pup is niks meer veilig, alles weet hij te pakken.
    Ik heb het maar weer veilig terug gelegd, misschien volgend jaar!
    Bij jou ziet het er in ieder geval gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier staan ze niet, maar bij me ouders standaard en ik moet nu zeggen dat ik er wel zin in heb gekregen. Van de week zat ik ook al te kijken, dus ik denk dat ik van het weekend ook hier maar eens een paar bollen ga neerzetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥