De kinderboerderij

by - november 12, 2013


We hebben niet alleen een mooi bos in de buurt zitten, maar we hebben ook een kinderboerderij
vlakbij! Vroeger als klein meisje vond ik het geweldig om achter de geitjes aan te lopen en de
konijntjes te aaien. Nu al die jaren later, vind ik het nog steeds leuk om zo  af en toe een
kinderboerderij  te bezoeken. Met de opleiding was ik er al een paar keer geweest, 
maar van het weekend zijn Chris en ik er samen heen gelopen.
( Klik op de foto's voor een groter formaat)








Naast de standaard geiten, kippen en konijnen, hebben ze ook:  ezels, herten ,een koe, 
zwijnen, pauwen, pony’s,cavia’s, chincilla’s, degoes, een lama  en veel verschillende soorten 
vogels. Een kinderboerderij met een leuke afwisseling van dieren dus. Naast de vele soorten
hebben ze ook mooie wandelpaden aangelegd en een speeltuin.  
Bij de speeltuin kunnen de
allerkleinsten ook op een pony rijden.. Super leuk dus!  
Ik kan al bijna niet wachten op het
voorjaar, dat al die schattige jonge beestje weer zijn  
geboren en dat wij op bezoek kunnen
bij de kuikentjes en baby geitjes..

Gaan jullie nog wel eens op bezoek bij een kinderboerderij?





You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een mooie foto's! Ja wij gaat ook weleens met de meiden, die zijn allebei gek op dieren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen en zien geniet je van je nieuwe omgeving. Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van de dieren Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kinderboerderij is leuk! Ik ga er zelf eigenlijk nooit naar toe. Maar als ik er toevallig langs zou lopen zou ik wel even wat diertjes aaien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zo'n kinderboerderij om de hoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. altijd leuk, kinderboerderijen. Schattige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥