Betty de kip

by - november 11, 2013


Laatst kreeg ik de vraag of ik een kip en een hondje wilde haken. Natuurlijk wilde ik dit wel
en liet  
een paar voorbeelden zien. De keus was gevallen op Betty de Kip en Joe de hond.
Twee patronen van Christel Krukkert. Betty heb ik nooit volledig gehaakt, wel het lijfje en de
kop enz maar nooit de poten met hoge hakken. Waarom niet? Nou.. laten we zo zeggen dat ik
geen fan van Betty ben. 
Maar Betty is nu volledig en helemaal af, compleet met tas en rokje.
En zo’n echte dame draagt natuurlijk veel roze. Aankomende donderdag verhuizen ze beide
maar hondje Joe krijgt nog zijn eigen logje, want ik ben wel een honden liefhebber..




You May Also Like

10 Reacties

  1. O toch vind ik Betty ook wel erg leuk. Maar ben ook nieuwsgierig naar de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Betty is zeker ook niet mijn favoriet, maar je hebt haar toch heel netjes gemaakt, ze ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch vind ik het wel een leuke kip geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je weer geweldig gemaakt Michelle.
    Ik vind het echt heel knap wat je doet.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kip! Ben ook benieuwt naar je hondje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Betty ziet er super uit!
    Klaar om koffie in de stad te gaan drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer super leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Smile....Betty ist so süss.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥