Hondje Joe #2

by - november 18, 2013



Zoals belooft, zou ik het hondje nog laten zien. Hij en Betty hebben ondertussen al een ander
huisje. Dit was de tweede keer dat ik Joe maakte, hier kunnen jullie nummer 1 zien. Zelf vind
ik hem in het grijs/wit mooier geworden. Het heeft iets meer uitstraling denk ik. Welke is jullie
favoriet? Ondertussen hebben we weer internet, vanmorgen hebben ze alles eindelijk kunnen
aansluiten. Nog een heel gedoe was dit, en zeg nu zelf.. bijna alles gaat via het internet tegen-
woordig! Gelukkig kunnen we er weer achter en kan ik jullie blogjes nu ook weer wat beter
bijhouden ^^ Wel wil ik proberen om beter mijn tijd in te delen, zodat ook al mijn 
handwerkjes sneller zullen groeien en ook eens afkomen.

Maar nu ga ik maar eens bijlezen, ik wens jullie allemaal nog een hele fijne maandag!



You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een schatje! Ik houd niet zo van honden, maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt heb je dit weer Michelle.
    Ik ben gek op honden, ik heb er zelf namelijk eentje.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je Internet het doet. Je bloglayout ziet er mooi uit, net als het hondje ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het witte heeft ook mijn voorkeur. Ze zijn wel allebei superschatiig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig dat je weer internet heb. Mooie hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw, wat een schatje :-) Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Oh die heeft aaibaarheidsfactor +10! Mooie knuffel geworden!
    En super dat jullie terug online kunnen nu.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n leukerd. Ik val een beetje in herhaling haha maar vind ze allemaal zo schattig en vooral kunstig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥