Een tweede start

by - november 19, 2013

Al een hele tijd heb ik geen kaarten meer gemaakt, waarom niet? Nou mijn haakwerkjes
slokken erg veel tijd op. Voor mijn kraampje moest ik nog zoveel haken dat ik besloot
om de kaartjes even stil te leggen en hiermee ook mijn kaarten project. Het is de
bedoeling dat ik 4 a 5 kaarten per maand maak. Dit om deze leuke hobby niet te
vergeten. Een leuk en vooral haalbaar project, waar ik nu weer mee verder ga. Met
deze twee zijn de eerste twee kaartjes voor November alweer gemaakt, en ook
gelijk het eerste kerstkaartje...



You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een mooie kaartjes en wat een werk, dat fijne borduurwerk! Je hondje Joe uit je vorige blogje vind ik ook erg lief! Gelukkig dat je weer internet hebt. Ik zit wel eens een paar dagen zonder als we op de camping zijn, vind ik ook weleens rustig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Michelle.
    Jij kan echt heel veel maken zeg, dit is volgens mij ook priegelwerk.
    Ik vind je blog er nu prachtig uitzien, compliment.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten, lijkt me een leuke hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaartjes!
    Tsja, een mens kan niet alles tegelijk toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ik maakte ook altijd kaarten, alleen nu al een hele tijd niet meer gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer begonnen bent! En de kerstkaart is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥