Nieuw huisje

by - oktober 08, 2013


Na een paar drukke en hectische dagen mag vandaag schijnbaar ook geen rustige dag worden.
Na een verdrietige gebeurtenis met één van de huisdieren van mijn ouders, kregen we vandaag ook
goed nieuws. Na alle ellende met onze vorige woning, krijgen we nu met urgentie een andere woning
van Domijn. Aankomende vrijdag hebben we waarschijnlijk de bezichtiging. Dus nog even en dan kan
het verhuizen, en het leukste: het inrichten weer gaan beginnen. Hopelijk kan dit een nieuwe
start voor ons zijn. Ondertussen wordt het handwerken weer opgepakt om de routine weer te vinden.
De Amigurumi's worden tijdelijk aan de kant gelegd om met de eerste sjaal te beginnen, een Elise sjaal
met de welbekende Fenna wol van de Wibra. Deze paddenstoel was één van mijn laatste creaties.
Met zijn 22 cm hoogte is het een behoorlijke paddenstoel geworden, super leuk voor op een herfsttafel!

Hopelijk zal de woning bevallen, duimen jullie voor ons mee?


You May Also Like

14 Reacties

  1. Natuurlijk duim ik met jullie mee! Succes!
    Je paddenstoel is een mooi symbolisch haakwerk voor een nieuw huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim mee, het is jullie gegund na alle ellende van de laatste jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik duim mee voor een prachtige woning, met hele leuke buren ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk duim ik mee. Mooie paddenstoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat jullie toch zo hoog op de lijst zijn komen te staan, hopelijk is het een fijn huisje waar jullie je eigen plekje helemaal kunnen vinden en vooral de rust!

    Succes en ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat het een leuke woning zal zijn mét leuke buren! Wat een schattige paddestoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je paddenstoel is mooi geworden! Ik heb 'm ook gemaakt. Een behoorlijke klus maar leuk om te doen. Heel veel succes vrijdag!! Ik duim voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoe is het geweest

    ziet er leuk uit, prachtige paddenstoel

    ik volg je

    mvg familiesadessaram

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie paddenstoel Michelle, je kan er wat van hoor.
    Ik ben niet zo creatief!!.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gave paddenstoel!! en succes met verhuizen (als jullie mogen)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥