Hondje Joe en een ander huisje..

by - oktober 11, 2013

Door deze vreemde dagen schiet het bloggen en zelfs het handwerken er soms even bij
in. Gelukkig heb ik nog een grote voorraad aan foto's voor jullie klaar staan ^_^ Zo maakte ik
dit leuke hondje, een weekje voor mijn kraam. Joe, is een patroon van Christel Krukkert en 
is een echte lieverd met zijn grote flaporen. Heel mooi in het bruin, maar bijvoorbeeld grijs met
zwart lijkt me ook nog erg mooi. Kortom, Joe zal nog wel eens vaker worden gemaakt..


(klik op de foto's voor een groter formaat)

Vandaag hadden wij de afspraak om het huis te bezichtigen, ik had een slecht voorgevoel
moet ik bekennen. Maar eenmaal binnen werd het al snel duidelijk, de woning is perfect 
voor ons! We hebben het dus ook gelijk geaccepteerd en zijn dus de trotse eigenaren van
een nieuwe woning! Over twee weken kunnen wij de sleutel ophalen en kan het klussen
gaan beginnen, er moet namelijk nog wel iets aan worden gedaan. Hoeveel precies was
vandaag heel lastig in te schatten, dat zal over twee weken duidelijker worden als de flat
ook daadwerkelijk leeg is. Super blij maar ook opgelucht zijn wij. En niet alleen de 
bezichtiging was erg spannend, maar uitgerekend vandaag had ik ook mijn erfelijkeids-
onderzoek, maar daarover later meer. 

Voor nu gaan we met een tevreden en blij gevoel het weekend in..






You May Also Like

10 Reacties

  1. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!
    Spannend, zo'n erfelijkheidsonderzoek, hopelijk met positieve uitslagen voor je.

    Joe is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hondje is erg leuk. Fijn dat jullie een nieuw huis hebben. Gefeliciteerd. En nu nog duimen dat erfelijkheidsonderzoek goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een hondje. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hondje Michelle.
    Maar wat een goed nieuws dat jullie een huis hebben, gefeliciteerd.
    Ik hoop dat het erfelijkheid onderzoek goed uitpakt voor jullie.
    Fijn weekend, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt weer :) En gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat met jullie nieuwe woning! hopelijk wordt dit vlug jullie nieuwe 'thuis' ! het hondje is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jullie een tof huis gevonden hebben!
    Ik duim voor je erfelijkheidsonderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief hondje! Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Ga nog even verder lezen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief hondje! Hopelijk gaan jullie met veel plezier wonen in je nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het nieuwe huisje en wat een leuk hondje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥