Made by Mies kraam

by - oktober 06, 2013

Vandaag was het dan zo ver.. De langverwachte kraam voor mijn Amigurumi's! 3 lange tafels had ik tot
mijn beschikking en ze werden allemaal netjes gebruikt. De eerste paar minuten was het nog even passen, 
meten en schuiven maar daarna viel alles op zijn plek. Voor elk knuffeltje had ik al snel een ideaal plekje in
gedachten. De sleutelhangers werden opgehangen en mijn foto album werd opengelegd, begeleid door mijn
nieuwe visitekaartjes natuurlijk! 





Vele leuke reacties heb ik gekregen en ook de verkoop liep goed. En natuurlijk was de ervaring zelf niet
minder 
leuk, we hebben een hele leuke dag gehad en ook veel bijgeleerd.  De eerste kraam van
 
Made by Mies  is  een feit, op naar de volgende zou ik zeggen! 

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wauw wat een voorraad!! Super, zo'n eerste ervaring, leuk dat het voor herhaling vatbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kraam Michelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Wat zul je trots zijn op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg! Als je volgende keer weer ergens staat en ik kan kom ik langs hihi :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerds allemaal, zou echt niet kunnen kiezen.
    Leuk dat de eerste keer je zo goed is bevallen.

    Het fotoalbum vind ik echt een slim plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurrijke kraam. En groot zeg. Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om al die knuffels zo bij elkaar te zien. Het zijn er zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er allemaal erg mooi uit! Fijn dat de eerste keer goed verlopen is, op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, geweldig, wat een mooie kraam en zo vol ook; je hebt echt keihard gewerkt! Super dat het zo geslaagd was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk uitziende kraam zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥