Inspiratie: woonkamer

by - oktober 23, 2013


(afbeeldingen zijn van Pinterest)

Aankomende vrijdag is het dan zover, dan krijgen we de sleutel van het nieuwe huis!
De laatste paar dagen zijn we aan het bespreken hoe we het dit keer zullen aanpakken.
Verven we weer de kozijnen en deuren in een kleurtje? Gebruiken we weer bruin tinten?
Voor beide is het antwoord nee. De muren en de meeste deuren zijn al wit en die zullen 
ook zo blijven. Die ene rode muur gaat echter wel weg, deze zal azuur blauw/ turquoise
worden. Tenminste dat is de planning. Vooral de combinatie van turquoise en natuurlijke
materialen vind ik erg mooi, bijvoorbeeld sloophout en veel wit. Om wat inspiratie op te
doen heb ik deze collage gemaakt. Vooral de onderste foto en dan rechts spreekt mij
erg aan  De rest van de foto's hebben ook zo zijn eigen mooie elementen. De ene heeft
een prachtige kleur op de muur, mooie materialen en de ander heeft weer prachtige 
meubels..

Nog even wachten en dan kunnen we weer klussen, binnenkort zullen ook de
eerste foto's verschijnen..




You May Also Like

3 Reacties

  1. Mooi!
    Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, maar ook heel leuk. Mooie kleuren keuze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een erg leuke inspiratie! Succes met het klussen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥