Fenna sjaal

by - oktober 21, 2013


Hier konden jullie deel 1 lezen, een paar dagen na dit logje had ik de sjaal al af. Het is een
heerlijk patroon om zo even tussendoor te haken en de vele kleuren zorgen voor de afwisseling.
Ondanks de vele 'gaten' is het een heerlijke warme sjaal geworden, lekker straks voor de winter!
Wat denken jullie, krijgen we weer zo'n koude winter? Opvallend was dat beide kanten van de
sjaal totaal anders zijn geworden. De linker kant bevat veel oranje en groen tinten terwijl de 
rechter kant mijn favoriet is, met veel paars en blauw tinten. Een grappig effect wat deze sjaal
heel uniek maakt. Helaas is dit op de foto wat minder te zien. De tweede sjaal staat ook al op
de haaknaald, weer een driehoeks sjaal en weer met het Fenna garen. Alleen dit keer in een
hele andere kleur...

Ik wens iedereen een hele fijne week en voor diegene die net zoals ik herfstvakantie heeft:
geniet er lekker van!



You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat is deze gaaf en kleurrijk geworden! Onwijs leuke sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat Fenna-garen is erg leuk om mee te haken! Het verloop vind ik erg mooi, en je sjaal natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blauw-paarse kant is ook mijn favoriete kant ;-)
    Ben al benieuwd naar de kleuren van je nieuwe sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en kleurrijke sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk geworden en toffe kleuren! Ik heb ook nog 4 bollen fenna liggen & wil een muts & sjaal maken voor de winter! Heb al wat leuke patronen gevonden :) Maar eerst nog een minion hat voor neefje maken voor zijn verjaardag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi geworden, maar kan je mij vertellen hoeveel bolletjes fenna je nodig had voor de sjaal?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥