Lovely things #4

by - oktober 20, 2013


Deze week is ook weer omgevlogen! Terwijl ons oude huis steeds leger wordt en de dozen zich
opstapelen wonen wij alweer 3 weken bij mijn ouders in. Op school lopen de dingen soms nog
een beetje stroef maar thuis wordt er vooral rustig aan gedaan om de rust weer te pakken...

Ondertussen probeer ik (zoals altijd) te genieten van de kleine dingentjes:
Verkleurde klimop, prachtig zeg!   Mijn nieuwe armband.. love it ♥ Alles is ingepakt voor de verhuizing
Aan een nieuwe sjaal begonnen  Knuffelen met Simba  Een mooi concert van Children of bodom
bijwonen, vandaag zitten wij een dag en avondje in Tilburg! 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Ik denk dat het de wilde wingerd is die zo mooi verkleurd, klimop blijft namelijk groen ;).
    Wij gaan zo ook heerlijk even het bod in, paddenstoelen kijken en genieten van alle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke armband! En knuffelen met katten is altijd heerlijk.
    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je ondanks alles probeert te genieten van de kleine dingen :) Ben benieuwd naar je sjaal. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar shot van de klimop! Elke keer als we hier de woonplaats binnenrijden, zie ik de klimop aan de schutting en elke keer weer in andere kleuren! Heel gaaf! Vandaag hebben we beiden vrij en gaan we ook nog genieten van een fijne wandeling!
    Ben heel benieuwd naar je sjaal. In eerste instantie wilde ik ook een driehoeksjaal haken, maar mijn vriend zei al; je hebt er nu toch één? Daardoor kwam ik op het idee om een trui te haken met de fenna, met een patroon uit het blad simply haken! Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥