Ons nieuwe huis #1

by - oktober 28, 2013




De laatste paar dagen stonden in het teken van schilderen, sjouwen, tillen en schoonmaken.
Na 3 daagjes kan ik met trots zeggen dat we officieel verhuisd zijn! Natuurlijk moeten er
nog heel wat dozen uitgepakt worden, dingen geregeld worden en zelfs nog hier en daar
wat klussen gedaan worden maar de eerste nacht hebben we er al geslapen! We zijn
er ongelofelijk blij mee en voelen ons al helemaal thuis. Omdat wij thuis nog geen internet
hebben (zit nu op school) zal ik hier op blog wat minder te vinden zijn, maar binnenkort
komt deel 2 online ^^



You May Also Like

12 Reacties

  1. Wat heerlijk weer jullie eigen plekje! geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, geniet van jullie nieuwe home! Ik ben benieuwd hoe je het in gaat richten, de kleuren zien er al heel geslaagd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk! Heel veel plezier in je nieuwe huis.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel fijn uit!
    Ik wens jullie enorm veel woonplezier en vooral veel rust toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel woonplezier in je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Die keukenvloer....leukkkk!!! En na het klussen het inrichten...leuk! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie huisje! Leuk!! Succes met klussen en we lezen wel weer van je ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Proficiat! Op drie dagen verhuizen, dat is wel een recordtempo.
    Geniet van jullie nieuwe stekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig nieuws Michelle, heel veel geluk samen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke foto's. Veel klus succes/plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥