Onze verstekeling

by - september 17, 2013


Dit is denk ik wel één van de laatste 'Zaailingen' van dit jaar. Met de komende herfst gebeurt er 
niet meer heel veel op ons balkon. De tomaten plant staat scheef door de vele regen en de 
tomaten zelf worden denk ik niet meer rood. De Vlijtige Lies begint zich ook klaar te maken voor
het koudere weer. De enige die het nu nog mooi doet is onze verstekeling, de zonnebloem. 
Gevallen uit de silo van het vogelvoer, begon dit kleine zaadje een hele reis. Het kleine steeltje
heb ik toen laten staan en nu een aantal weken later kijkt deze gele bloem mij vrolijk aan.
Een kleine zonnebloem, met een steel dikte van maar 1 cm. Maar we zijn er toch blij mee,
toch nog een stukje kleur en vrolijkheid op het balkon. Terwijl ik dit typ zit ik proestend op
de bank, de griep/verkoudheid heeft sinds vorige week ook mij gevonden. Het idee om 
vandaag weer naar school te gaan werd al snel afgeblazen na een kort fietstochtje, eerst 
maar eens uitzieken.



You May Also Like

10 Reacties

  1. mooie zonnebloem, mooi hoe het zaadje daar is beland en is gaan groeien.
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap! Erg mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap, ik hoor idd zoveel zieken om mij heen. Leuk verhaal over de bloem! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, nu nog een zonnebloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk :) Maar beterschap he

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap Michelle.
    Mooie foto's.

    Lieve groet van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap Michelle, ik denk dat het nu al wat beter met je gaat.
    Dit bericht is van de 19e, ik hoop dat de zonnebloem wat kleur geeft.
    Ziek zijn is niet leuk.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥