Kater Theo

by - september 16, 2013

Deze leuke kater haakte ik naar een patroon van Stip&Haak. Deze stoere kat was erg leuk 
om te maken, met zijn gestreepte armpjes en ronde buik. Normaal werk ik met veel zachte 
kleurtjes maar nu besloot ik eens voor wat stoere kleuren te gaan en zo ontstond deze
kleuren combinatie. Met zijn 58 cm hoog en 18 cm breed is het weer een grote knuffel
geworden, iets wat ik na het haken van Snuf konijn wel had verwacht. Des te meer haak
plezier want het zijn erg mooie en duidelijke patronen. Theo zoekt zijn plekje voor de 
vensterbank weer op, zodat hij alles goed in gaten kan houden. En vanonder een plaidje,
aan de thee en ibuprofen ben ik met wel een heel herfstig werkje bezig...



You May Also Like

12 Reacties

  1. Die is superleuk geworden! Ik wil mij toch ook eens aan een patroon van haar gaan wagen, al ben ik niet zo van de grote projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk. Ik vind de rode kleur erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww, wat zit hij daar cute met zijn armpjes gekruist. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze super leuk geworden!!! en beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig Michelle, wat maak je mooie haaksels. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooi gehaakte knuffel erbij. En beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Theo!!!!! Beterschapjes!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je die leuk gehaakt zeg! Helemaal geweldig is hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige kater.
    Erg mooi Michelle.

    Lieve geroet van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Ben gek op poezebeesten! Ook op deze dus :D

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥