Made by Mies

by - september 19, 2013


Dat ik op het moment veel haak is jullie vast niet voorbij gegaan. Zoveel dat zelfs mijn
elleboog en pols begonnen te klagen, oeps. Dat ik op bestelling haak wisten jullie ook al
wel denk ik. Zo ontstond Made by Mies, mijn eigen naam voor mijn eigengemaakte 
Amigurumi's. Omdat er toch al best wat bestellingen binnen kwamen werd er een 
email adres en facebook pagina aangemaakt. En toen begon het echt. 

Een klant van  mij vroeg of het mij leuk leek om met mijn Amigurumi's achter een kraampje te 
staan, op een opendag van het dierenasiel! Natuurlijk, wat geweldig! Zo gezegd, zo gedaan. 
Even later kwam de officiële uitnodiging en kon ik ook een naam opgegeven, zo werd Made 
by Mies echt geboren. Al enkele maanden ben ik druk aan het plannen, denken en aan het
haken. Want ja, wat wil je laten zien?  Vandaar de vele haak updates =) Met het idee 
om hier toch wat meer mee te gaan doen in de toekomst besloot ik om visite kaartjes te 
maken. Voor op de kraam straks, maar ook om toe te voegen bij de bestellingen.




Na lang zoeken besloot ik ze om bij Vistaprint te bestellen. Met een sierlijk en natuurlijk
design. Omdat mijn creativiteit zich ook nog kan uitbreiden wou ik niet iets met een bol
wol of een haaknaald. Dit is toch wat algemener en toch heel 'Mies'. Het idee hoe de kraam
er straks uit moet gaan zien begint steeds meer vorm aan te nemen en de laatste dingen
worden nog geregeld. Over iets meer dan 2 weken is het al zover. Binnenkort zal er nog
een stukje hierover verschijnen, voor nu ben ik erg benieuwd naar jullie reacties en 
tips zijn natuurlijk altijd welkom.. =)




You May Also Like

14 Reacties

  1. Wauw, chique seg, zo die kaartjes! Veel succes met je kraam, kijk al uit naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie visitekaartjes. En veel succes met je kraam. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt helemaal "mies". Zoals je zelf al zegt.
    Ik vind em echt geweldig. Zoals ik al zei dat koli rietje is zo leuk erbij. Succes met je kraampje. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plannen en visitekaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk zeg! Erg mooie visite kaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk! ja kaartjes zijn heel mooi vind ik, heel passend bij jou! alvast wil je veel succes wensen met je eerste 'verkoopkraampje'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed zeg! En je haakt nog maar net een jaartje toch??? Knap en petje af voor je!
    Wel uitkijken hoor, niet TE fanatiek gaan haken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds Oktober 2010.. dus alweer een tijdje. Maar in het begin heb ik er maar heel weinig aan gedaan. Pas het laatste jaar, en vooral half jaar ben ik echt een fanatieke haker geworden :)

      Verwijderen
  8. waw, dit is echt leuk. ik ben heel fier en blij voor je.

    doe zo voort, maak je droom waar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier! Vind prachtig dat je doet wat je doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oepsie, ik vond het al zo stil van jouw kant uit, blijkt dat je niet meer in mijn leeslijst stond... sorry! Ik denk dat ik ergens iets fout heb gedaan.
    Prachtig visite kaartje, inderdaad erg Michelle! :-) Ik ga snel even een stuk terug kijken hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig visite kaartje is dit.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥