Mini Autumn Cat Magic

by - september 20, 2013

Ondanks de drukte met het haken probeer ik nu dagelijks een uurtje vrij te maken
om te borduren. En sinds ik dit doe, verschijnen er voor het eerst in weken weer 
wat kleine kruisjes op het doek. Tijd is een gek iets, we hebben er nooit genoeg
van. Zoveel verschillende dingen roepen onze aandacht, vandaar deze indeling.
In en paar avondjes heb ik een hele nieuwe rij erbij geborduurd, veel oranje en
geel tinten. Hier en daar wordt een herfstblad zichtbaar. Een perfect werkje voor
dit seizoen dus..



You May Also Like

10 Reacties

  1. Het is echt een geweldig werkje, zelfs zo leuk dat ik hem denk stiekem ook op mijn verlanglijstje zet voor over jaren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn wel echt de kleuren voor nu. Al wordt het dit weekend weer lekker weer. Gaaf patroon dit...
    Wel blijven borduren omdat het leuk is he :). Niet omdat het zogenaamd "moet" ;). Haha, moet ik zeggen. Moet voor iemand een geboortetegeltje borduren. Nog even zin maken.

    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Waar scoor je toch al die leuke patronen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rianne!
      Je kan ze op verschillende site's kopen..
      http://heavenandearthdesigns.com
      http://www.spinnerij.nl
      http://www.borduurbrink.nl/contents/nl/d796.html

      en vast bij nog wel veel meer site's ;)

      Verwijderen
  4. Een leuk werkje en mooi kleuren. Ieder kruisje is er 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg!!! Zo knap dat je het geduld kan opbrengen om te borduren! Ik heb zelf laatst die kussens van Action geprobeerd maar vond dat echt een ramp!! Mss ooit weet eens proberen want dit ziet er wel heel mooi uit!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg mooi uit. Benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zo met de herfstkleuren.
    Het ziet er nu al prachtig uit, ik ben heel benieuwd als het straks klaar is.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥