This week #11

by - september 22, 2013


Was ik een paar dagen ziek :: Haakte ik aan wat laatste projecten voor de kraam :: Zagen
wij Ed Kowalczyk live :: Haalde ik mooie Anjers in huis :: Kreeg ik mijn bestelde boekje binnen
en borduurde ik voor het eerst in lange tijd weer aan de Mini Autumn Cat Magic.

Een rustige week met vooral veel handwerken en ziek thuis zitten. Gelukkig hielden alle
beestje mij goed gezelschap en was zelfs Chris een paar dagen thuis om voor mij te zorgen.
Het concert was geweldig en zorgde voor een welkome afleiding. Verder was het een week
van nadenken, zaken op een rijtje zetten en onze toekomst plannen. Maar daarover later meer.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag!



You May Also Like

6 Reacties

  1. Ben je weer helemaal opgeknapt? Goede verpleging doet wonderen ;-)
    Ik ben benieuwd welke ami je aan het haken bent, ik kan de onderdelen niet herkennen.
    Je maakt me wel nieuwsgierig door je laatste opmerking, hopelijk veel positiefs ;-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel weer helemaal opgeknapt? Ik ben nu aardig verkouden.. ^^

    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, hopelijk voel je je weer beter! Leuk weekoverzichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je weer bent opgeknapt.
    In de collage zie ik weer hele leuke dingen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne foto's weer, hopelijk voel je je al een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je weer helemaal beter bent, want ziek zijn is vreselijk!!! Je hebt hele fijne foto's hier staan, echt een herfstig genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥