Konijntjes

by - september 23, 2013


De vorige keer vroeg ik of jullie nog leuke kleuren combinaties wisten, Laura kwam met het
leuke idee om iets met het herfst thema te doen. Snel ging ik opzoek naar mooie wolletjes in
mijn wol kast. Niet snel daarna begon de 'Autumn Bunny' vorm te krijgen. Maar aangezien
konijnen nooit alleen leven heb ik er nog eentje gemaakt. In grijs met blauw tinten.



En nu leven ze heel gezellig saampjes..


Ik wens iedereen een goed begin van de week ^^
psst.. dit is trouwens mijn 501'ste logje!

You May Also Like

11 Reacties

  1. Geweldig! Wat een mooie bunnies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 501ste blog. Wat veel. Je herfstkonijn is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn ze leuk! Persoonlijk vind ik het herfstkonijn het leukst, die heeft voor mij het hoogste knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel gaat het he al die blogjes, wat zijn je konijnen toch super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat zijn ze leuk. Allemaal zo leuk, maar als ik nou echt moest kiezen dan nam ik die met die mooie oranje armen en benen, prachtig! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee wat leuk dat je mij ook linkt haha! En het konijntje is echt heel mooi geworden zo met de herfst kleuren! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schatjes weer! Vooral die blauwe <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn stuk voor stuk prachtig om te zien!! En wat een klus met aan-en afhechten zeg. Hier moet je duidelijk veel geduld bij hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥