Zaailingen: Vlijtig Liesje

by - augustus 13, 2013




Na de groeischeut ontdekte ik steeds meer knopjes. Een paar dagen later kleurden ze al
licht roze en stonden ze op het punt om uit te komen. Iedere dag ontdek ik nieuwe, roze 
bloemetjes. Eerst een paar en nu al meer dan tien bloemetjes. Een fleurige plant, mooi om 
te zien dat zoiets groots en moois uit zo'n klein zaadje komt. Een zaadje die ik met veel
geduld en liefde heb gekweekt. En nu wordt ik bedankt met mooie roze bloemen 


You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een mooi bloemetje :-) Ik wou dat ik groene vingers had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloem. Ik vind ook altijd zo bijzonder dat het ontstaat uit een ienieminie zaadje. De zonnebloem helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo bijzonder om zoiets kleins uit te zien groeien tot zulke mooie bloemen! Al moet je flink wat geduld hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen, de kleur is geweldig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥