Ontvangen en verzonden

by - augustus 15, 2013

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik over Postcrossing schreef. In deze maand is er maar
weinig gebeurd op kaarten gebied eigenlijk. Minder dan ik had gehoopt eigenlijk. Wel heb ik leuke
nieuwe stickers gekocht. Bij de Hema, voor nog geen 3 euro. Perfect om enveloppen af te sluiten
of om je brieven en kaarten mee op te fleuren.

En ontving ik deze drie leuke kaarten:

Van Mycupoflatte, zo schattig die olifantjes! Dankjewel meid!

Van Laura. Ze weet precies wat ik leuk vind. De combinatie dieren met een 
herfst sfeer op de achtergrond is helemaal mijn ding! 


Ook deze mooie kaart is van Laura, dit is een 3D kaart. Ze schreef er een logje over, 
als je deze mooie kaart ( of een andere) wou ontvangen moest je even reageren.. en 
natuurlijk kon ik deze beauty niet voorbij laten gaan ^^


En dit is mijn eerste Postcrossing kaart. Gewapend met dubbele postzegels ging dit vlindertje
helemaal naar Rusland. Een lange reis, helaas is de kaart na 31 dagen nog steeds niet 
geregistreerd. Dit kan door verschillende redenen zijn dus ik wacht het gewoon rustig af..

Binnenkort hoop ik nog meer kaartjes te versturen en natuurlijk ook te krijgen..
Sturen jullie wel eens een kaart, zowel naar bekenden als onbekenden?



You May Also Like

7 Reacties

  1. mooie kaarten, leuk sticker boek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai ja, da's wel heel lang onderweg... Hopelijk komt 't nog goed aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Mooie kaarten heb je gekregen en leuke heb je verzonden, hopelijk komt het toch nog aan.

    Mijn knutselblog ligt even stil , tja je kan nu niet alles tegelijk doen hé :-)
    Nu het minder warm is, zitten we weer in de verflucht en dan is tussendoor een handwerk gemakkelijker te doen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat sticker boek is echt leuk! Blij dat de dolfijnen ook aan gekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! :D
    Stiekem overweeg ik om ook te gaan post-crossen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stickers heb ik ook gekocht! Voor mijn fotoalbum! Graag gedaan wat betreft je kaartje =) Ik heb, op mijn vakantiekaarten na, al een tijdje geen kaarten gestuurd. Begint wel weer te kriebelen! Zo kocht ik vandaag schoolboeketiketten die ik wil gaan gebruiken als adressenlabels =)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥