Het blad van de waterlelie

by - augustus 16, 2013




Met ieder steekje dat ik zet komt ze dichterbij. Vergeleken met de vorige foto is er een groot
stuk bijgekomen. Het blad van de waterlelie heeft nog wat liefde en aandacht nodig en dan is 
het vooral veel blauwe dat ik zal gaan zien. Als Her Special Place af is zal er ook een nieuw 
borduurwerk worden gestart. Weer een HAED, maar deze houd ik nog even stil. Maar eerst
zullen hier mijn borduur uurtjes in worden gestoken. Geen Fall Fairy of Mini Autumn Cat 
Magic de komende tijd.. Ik heb de smaak nu te pakken en benut dit volop..

Ik wens iedereen alvast een heel creatief en mooi weekend



You May Also Like

14 Reacties

  1. Bijna af en zo mooi! Nog even de laatste steekjes. En ben zo benieuwd welke nieuwe HEAD je gaat starten. Wel deze ophangen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met het einde in zicht, krijg je altijd een nieuwe boost hé! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het einde komt zo wel erg dichtbij, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie update, het einde in zicht heerlijk is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Jullie ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig! Happy weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zo knap dat je dit kan.
    Je kan al heel goed zien hoe het gaat worden.
    Nog veel plezierige borduur uurtjes.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zit al erg veel vooruitgang in, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze wordt prachtig, ben benieuwd in een volledige foto nu :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! De kleuren zijn ook erg mooi. Knap werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi! ben benieuwd wat je andere haed is... hoop op binnenkort een fotootje ??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥