This week: #7

by - augustus 18, 2013


Pols helaas overbelast ( bekende kwaal van mij)  Fotoboek van mijn reis naar Rome opgehaald
Mijn blauwe pluk bijwerken ♥ Mooie foto's in de Botanische Tuin gemaakt  Haken tijdens een
lange autorit  De beestjes gekamd  Nieuwe bolletjes katoen besteld  hmmm thee ♥ Here comes
the rain! ♥ Duits gebak yummy   Gehaakt aapje   Simba is gek op mijn Amigurumi vulling 

Een rustig weekje dus met hier en daar een leuk uitstapje. Met als hoogte punt de Botanische tuin 
in Münster. Aankomende week zal een stuk drukker worden, eentje waar ik wel erg naar uit kijk! 

Geniet van jullie zondag..



You May Also Like

7 Reacties

  1. Leuk zo n foto update. En sterkte met je pols. Ik ben ook van plan om een digitaal fotoboek te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Leuke foto's, verzorg je pols .
    Oh en dat gehaakt aapje, schattig !!
    en jullie katje, zo lief !!
    Oh en thee en gebak, hhm, krijg honger nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto van de vlinder is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk foto overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥