Een gehaakt weekendje

by - augustus 12, 2013




Niet alleen werd er rust genomen, een wandeling gemaakt, wat series gekeken
maar ook de bioscoop werd bezocht. The Lone Ranger verscheen op het grote doek.
Een erg leuke film, zeker een aanrader voor wie er van houdt. Natuurlijk werd er naast dit
alles ook weer gehaakt. Op zaterdag maakte ik het tweede paardje ( de paarse) af. Ik heb
dit patroontje al twee keer eerder gemaakt klik, en klik en hij blijft leuk. 

 

Op zondag maakte ik twee 'Moosjes' naar het patroon van Christel Krukkert. Ik heb zoveel
haakboekjes in de kast staan, en toch gebruik ik vaak een gratis patroon van het internet.
Iedere keer als er een nieuw en leuk haakboekje verschijnt koop ik ze echter wel, een beetje
krom dus. Zo besloot ik om de boeken er weer bij te pakken en ieder patroontje die ik nog niet 
eerder heb gemaakt, gewoon te gaan maken. Jip het aapje staat nu op de haaknaald. 

Ik wens jullie allemaal een heel goed begin van de nieuwe week,



You May Also Like

13 Reacties

  1. prachtige haaksels, je kan mooi haken! Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze super schattig!!! Vind toch knap dat je hiervoor nog altijd het geduld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze zijn weer prachtig! Ik ken dat, massa's boeken met patronen hebben en toch steeds weer iets van internet plukken...ik probeer nu uit elk (sokken)boek dat ik heb, minstens één paar te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn er veel. En allemaal even leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes! Ik ben al benieuwd naar het aapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik vind ze allemaal even schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Jij haakt mooi regelmatig , knap hoor! En zo mooi in elkaar genaaid !
    Ze zijn wel allemaal even schattig geworden hoor.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat herkenbaar! Allerlei boekjes kopen en dan op internet een gratis patroontje vinden. Ik heb dat met borduren als ik bijv. iets voor op een slabbetje zoek. En dat terwijl ik genoeg heb liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahw wat een lief poesje! En naar the long ranger moet ik binnenkort ook eens naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige paardjes. Lekker vrolijk in die kleuren. Voordeel van een patroon vaker gebruiken is dat het haakwerk er steeds mooier uit gaat zien.
    Dat van die boekjes is zo herkenbaar.
    Gelukkig kun je met veel boekjes én patronen van internet de komende jaren lekker voort met haken.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh die paardjes, wat een schatjes..!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief zeg die paardjes ... en idem bij mij , alles geprint mooi opgeborgen en dan maar googelen om patroon terug te vinden ...

    Groetjes
    diane
    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥