Verkoeling

by - augustus 07, 2013



Dat ik haar niet afkreeg met de afgelopen Meivakantie was al wel duidelijk. Geen doelen
worden er meer gezet. Er wordt gewoon rustig verder geborduurd wanneer er zin voor is.
De afgelopen tijd waren de temperaturen hier erg hoog. Een aantal dagen mochten we van 36 
graden 'genieten'. Echt genieten is dit voor mij niet, maar gelukkig koelde het deze week snel 
af.  Gisteren was het 24 graden en nu nog maar amper 18 graden met veel regen. 
Mijn opmerking naar Chris toe 'we rollen straks ineens in de herfst' was zo gek dus nog niet.
En ik vind het helemaal niet erg. Zo kan er ook weer lekker geborduurd worden, want met 
zoveel stof op schoot zitten is niet prettig met die warmte. Steekje voor steekje groeit
Her Special Place nu en zal ze weer vaker worden opgepakt...



You May Also Like

12 Reacties

  1. Ik vind dat leuk joh, die hitte :-) Van mij mag het nog lang zo blijven. Succes met je werkje nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet zo'n probleem met de hitte. Eigenlijk liever dan het regenweer van vandaag. Maar zo zie je maar weer, dat iedereen verschilt. Gelukkig kunnen we allemaal borduren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle, je kan weer heerlijk gaan borduren, de temperaturen zijn nu heerlijk.
    In Nederland is het toch ook altijd hollen of stilstaan hé, vandaag lijkt het wel herfst en gister was het nog bloedheet.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi borduurwerk, hoop dat het snel bij je aan de wand mag pronken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt joh, ben benieuwd hoe het eindresultaat word!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze wordt mooi en doelen zijn voor ons niet besteed denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze schiet echt op. Laatste stukje nog. Wat wordt ze mooi. Als ze straks op je muur hangt MOET je erg trots zijn. Wat een geduld en tijd zit erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful stitching.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij dat het eindelijk wat afkoelt :)
    Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi!! Vandaag wordt het 19 graden, dus ook heerlijk borduurweer. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥