Lieveheers mannetje

by - augustus 06, 2013



Al een hele tijd had ik dit patroontje in mijn collectie, maar ik ben er nog nooit aan toe 
gekomen om hem te haken. Toevallig had ik nog wat rood en zwart liggen, dus ik besloot 
hem eindelijk eens te maken. Vandaag nog even wat knoopjes gehaald en hoppa.. meneer 
het Lieveheersbeestje is ook af.  Het patroon kan je gratis hier downloaden. Binnenkort zal
ook het bij'tje van deze serie worden gemaakt. Waar werken jullie aan op het moment?



You May Also Like

9 Reacties

  1. Ahw!
    Ik was bezig met een tas maar doe weer eens teveel dingen te gelijk waardoor het weer even stil ligt.. Maar morgen ga ik proberen een begin aan het tweede vierkant te maken (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe! Ik ben momenteel bezig met een 'ripple stitch' kussen & het word erg tof al zeg ik het zelf =) Verschillende (zomerse) kleuren worden afgewisseld met af en toe een toer neon geel! Lekker afstekend! Het kussen heeft als bestemming om de loungeset op te fleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Mijn haak spullen zijn allemaal opgeruimd. Alleenhet baby dekentje ligt er nog. Misschien ooit haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, deze is leuk! Je maakt ze wel vlug. Ik ben bezig met een wasbeertje te borduren. En met een schaap te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat een leuke alweer :-) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt heb je dit Michelle.
    Zoals je wel weet ben ik totaal niet creatief met naald en draad en ander handwerk gebeuren.
    ik houd mij wel bezig met de fotografie, gister nog mooie foto's gemaakt van een fuut met drie jongen op de rug en het voeren van pa er ook nog bij vast gelegd.
    Dit zal je binnenkort wel weer op mijn blog zien.
    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een schatje! Bijzonder hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥