Fruit water

by - augustus 08, 2013

Sinds ik weer aan het afvallen ben met behulp van de Sonja
Bakker methode, drink ik ook meer water. Fijn voor mijn gewicht maar ook  voor  huid en organen. Water reinigt en
hydrateerd je lichaam. Maar toch drinken wij het soms te weinig. Steeds vaker wordt er naar zoete frisdranken of teveel
koffie en thee (met suiker vaak) gegrepen. Ikzelf ben helemaal geen water drinker. Ik vind er gewoon niks aan, behalve met warm weer natuurlijk. Thee met weinig suiker drink ik dan wel heel veel.

Zo vond ik op Pinterest het zogenaamde Fruit Water of
Selfmade Vitamine Water. Water waaraan fruit en kruiden voor een  lekkere smaak wordt toegevoegd. Kneus het fruit en kruiden voordat je het met het water mengt zodat de sappen goed vrijkomen. Zet de fles/kan sowieso een nacht weg zodat het water op smaak kan komen.  Ik drink nu al 2 weken water met citroen en komkommer. Klinkt misschien apart maar ik vind het heerlijk. Iedere dag drink ik bijna 2 van deze flessen leeg, en ik kan er 3 volle glazen uithalen. Niet slecht voor iemand die te weinig drinkt toch?






                               Naast dat het heel erg lekker en gezond is, ziet het er ook mooi uit..






Afbeeldingen zijn van Pinterest

Zo kan je heel veel recepten en voorbeelden op het internet vinden. Zo lijken mij deze combinaties
ook wel erg lekker: Sinaasappel met limoen en citroen, Cranberry en limoen, Blackberry en gember,
blauwe bosbes en limoen. Zoals je ziet ben ik gek op zure smaakjes =) 

Hebben jullie al eens Fruit Water gemaakt? Of ga je het misschien nog maken..



You May Also Like

9 Reacties

  1. Hmm lijkt me nou helemaal niets, maar fijn dat je toch een slank drankje hebt gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke plaatjes :) ik doe het zelf ook graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad heerlijk! Limoen+munt is ook een goeie! ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er lekker verfrissend uit, hmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier in Bosnië heb je super veel citroen water. Heel lekker :)

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Het levert prachtige foto's op !
    Earl greythee laten koud worden met limoen in, vind ik ook lekker met hete dagen.
    Maar deze combinaties ga ik ook eens uitproberen ook :-)

    ps, je gehaakt beestje in de post hieronder is zo lief !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er grappig uit, nog nooit gegaan. Dus wie weet ooit een keertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe doe je dat? Het lukt mij amper een liter op een dag te drinken haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥