Zaailingen #3

by - juni 21, 2013


tomaat- cosmos- viooltjes, aardbei- vlijtig liesje - lelie

De laatste update was alweer van 14 mei, ze zijn een stuk gegroeid sindsdien!
Sommige zijn al klaar om naar buiten te gaan en enkele zoals de lelie en cosmos 
staan al een aantal dagen buiten om van het lekkere weer te genieten. Ook de tomaat
en vlijtig liesje zijn er aan toe. Met hun koppies drukken ze tegen het deksel van de 
kas aan. 2 nieuwe hangbakken voor aan de railing van het balkon zijn gisteren 
gekocht zodat ze lekker naar buiten kunnen. Over kassen gesproken, mijn mooie nieuwe 
kas is drie keer niks helaas.  Door de vele kieren blijft de warmte niet hangen. Ik heb dit al 
proberen te verhelpen met tape maar helaas.. er zal iets anders mee geknutseld worden 
*wordt vervolgt*

Hoe doen de zaailingen het bij jullie?




You May Also Like

6 Reacties

  1. Bij mij staat alles al een hele tijd buiten, doe ik altijd zo snel mogelijk om doorschieten te voorkomen. Met dit weer groeit het als kool buiten!
    Jou'n cosmea gaat niet helemaal lekker, lijkt erop dat ie te donker heeft gestaan. Ik draai zelf de potten elke dag of om de dag even om, spul groeit altijd naar het licht. Zo blijven ze wat rechter ;).
    Ben benieuwd hoe het bij jou gaat als ze buiten staan!

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rihanne voor je tips. Ik heb alle zaailingen op het lichtste plekje hier voor het raam staan. De cosmos heb ik nu een aantal dagen buiten staan en groeit nu de goede kant op. ;)

      Verwijderen
  2. Een vriendin van mij heeft al echte aardbeien uit haar eigen tuin!

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oew die groeien goed zeg! Echt super leuk, misschien zelf binnenkort ook eens wat kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Binnen 9 dagen verhuis ik en kan ik eindelijk een tuintje hebben! Kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥