Mijn verjaardag deel 2

by - juni 19, 2013

Zoals ik hier al vertelde,houd ik mijn verjaardag altijd in meerde gedeeltes. Een dag voor familie 
en schoonfamilie en vrienden mogen zelf in hun agenda kijken wanneer het hun goed uitkomt. 
Ook met mijn mede studenten/vrienden doe ik altijd wat gezelligs. En dit gezellige dagje was 
vandaag, eerst lekker een broodje en wat hapjes bij mij thuis gegeten en daarna op naar het 
park. Om de warmte hier thuis te ontvluchten en om van het toch wel lekkere weer en briesje
over het water te genieten. Natuurlijk hadden hun weer hun best voor mij gedaan en leuke
cadeaus voor mij uitgezocht.


Goh zouden vrienden en familie door hebben dat ik gek ben op de Rituals?? :)


Ook mijn cadeau van Chris is binnen gekomen. Al maanden keek ik naar deze beauty
maar vond hem telkens te duur om voor mijzelf te kopen. Toen ik wat mocht uitzoeken
voor mijn verjaardag wist ik het al snel. Omdat ik graag een Amethist erin wilde hebben
moest het besteld worden, zo gezegd zo gedaan en na wat daagjes wachten ben ik
de trotse bezitter van deze mooie water lotus met Amethist.

Een geslaagde dag met veel geklets en gelach, mooie herinneringen om mee te nemen
en leuke cadeaus gekregen. Een mooie verjaardag was dit, op naar volgend jaar..




You May Also Like

6 Reacties

  1. Mooie dingetjes heb je gekregen!

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo genoten hebt! Je ketting is echt iets wat bij je past, leuk! Geniet lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid. En natuurlijk leuke cadeaus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke cadeautjes! Ik krijg nooit veel voor mijn verjaardag eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes allemaal! En die ketting is mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie items! Klinkt ook erg gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥