Nieuwe Toshiba en Melvin the Snail

by - juni 18, 2013

Op deze mooie dag waar het hier 28 tot 30 graden gaat worden typ ik mijn eerste logje op mijn 
nieuwe laptop. Mijn oude Toshiba heb ik al 5 jaar in gebruik, na trouwe dienst begon het dingentje 
toch minder te worden. Al een hele tijd zat ik naar een nieuwe te kijken en op zaterdag 8 juni besloot
 ik mijzelf er eentje cadeau voor mijn verjaardag te doen ^^ Het is weer een Toshiba geworden, 
een Toshiba SATELLITE C855-2HW. Eentje waar ik al veel plezier van heb en nog heel wat 
jaartjes mee door kan.

Maar nu weer door naar mijn creaties, op mijn persoonlijk Facebook pagina konden jullie al een 
Sneak a peek  zien van de slakken, maar Melvin en zijn vriendinnetje zijn sinds eergisteren ook 
echt nu af!


Wat een leukerds he? Ik kreeg al heel veel leuke reacties erop, mede dankzij de grappige oogjes.

You May Also Like

16 Reacties

  1. Hij is super. Ook hier komt volgende week eindelijk een nieuwe laptop. Alleen wat was het moeilijk zeg. Ik wou een 17 inch hd.... die zijn bijna niet te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ze zijn echt super grappig om te zien! Die oogjes zijn ook leuk. Erg mooie kleuren gebruikt :). En een nieuwe laptop is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk, cute as a button

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een schatje! Veel plezier met je nieuwe laptopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had melvin idd al op feest boek gespot. Echt super cute en die kleuren maken een ieder vrolijk! Heel strak gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad zijn oogjes haha!! Echt schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt echt hele leuke dingen Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Âwwww deze zijn ook weer zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bevalt de laptop? zit er over na te denken om hem zelf ook te kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Duncan zon
    Hij bevalt prima! Wel moet ik even wennen aan het windows 8

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥