Freubeldagen

by - juni 16, 2013

Wie af en toe op mijn 'Kaarten Project' pagina kijkt, wist al dat ik lekker aan het freubelen 
was met kaarten de afgelopen paar dagen. Deze maand zijn er al 12 kaarten bijgekomen. 
Niet gek voor iemand die deze leuke hobby steeds vergat he?  De laatste tijd maakte ik veel 
kaarten uit zo'n kant en klaar boek. Handig omdat de achtergronden er ook al bij in zitten. 

Ik merk aan mijzelf dat ik vaak gecombineerde patronen en kleuren te druk bij elkaar vind. 
Ik ben niet zo'n scrapook-persoon, maar ga liever voor iets simpels. De boeken van 
Janneke Brinkman en Francien katten zijn hier een favoriet. Vele kaarten zijn er daar al 
van gemaakt. Maar de stap voor stap boeken begon ik lichtelijk zat te worden. Ik besloot
om mijn borduurgarens er weer eens bij te pakken en wat had ik dat gemist!



Al deze drie bloemen komen uit zo'n boek van Janneke Brinkman ^^




En natuurlijk hield Simba mij weer gezelschap en hielp af en toe een pootje mee..


Vandaag zal er ongetwijfeld weer wat kaarten gemaakt worden, maar mijn haakprojecten
worden niet vergeten hoor. Die moeten namelijk ook af. Gecombineerd met een vaderdag
bezoekje gaat dit weer een heerlijke handwerkdag worden, love it! 

Hebben jullie nog plannen?


You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat leuk toch al die kaartjes, vind toch altijd knap hoe je weer nieuwe kaartjes verzind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er echt mooi uit! Ik heb het zelf ook eens geprobeerd, is nog best moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je toch geluk, dat je hulp krijgt van je prachtpoes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi die kaarten, ja Franciens katten zijn zooo leuk! Hihi..die Simba ;) Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten! Vind die met hartelijk gefeliciteerd de mooiste :)

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan weer! Het geeft altijd een mooi effect met borduursel erbij..maar doe mij toch maar de scrappy look hihi! Wij hebben heerlijk gebarbecued met vaderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Well, I must say, I didn't expect Dutch.. at least google translate call it that(sorry if it's not). But it's pleasant change of course even if I really don't understand almost not a word.
    The third card I like the most. And you've lovely cat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaarten... En zo leuk met de kat erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥