Owlies #2

by - juni 14, 2013





Terwijl vriendlief geniet van een avondje uit met collega's eet ik een lekkere maaltijdsalade
en maak nog een aantal kaarten. Vandaag heb ik nieuw materiaal gehaald en daar moet zo
snel mogelijk mee gewerkt worden he ^^ Hier konden jullie de jongste Owlies leren kennen,
en hier zijn de broer en zus. De 4 jongen zijn nu compleet, nu nog de moeder zien te vinden.
De zoektocht naar haar werd gestaakt omdat een ander beestje mijn aandacht vroeg. 
Aangezien hij niet zo snel is duurde het eventjes...

Geniet van jullie weekend!




You May Also Like

14 Reacties

  1. Prachtig wat zijn ze leuk en ook lief!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat roze uiltje! Als je ooit een keer extra aandacht nodig hebt schrijf ik graag een artikel over je uilen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die uilen. Wat haak je snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het lukt mijn inderdaad om deze uiltjes binnen twee dagen te maken. Haak dan een aantal uurtjes per dag ( 2 dacht ik )

      Verwijderen
  4. Ooohh, wat zijn die uitltjes zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan, zo lieff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww die oogjes. Wat kijken ze schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo

    Oh die zijn schattig geworden, ....euh wat is dat nieuw beesje...een slak, een schildpad?? Ik ben benieuwd :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi je gaat het volgende week wel zien Jaimie ;) Je zit in ieder geval in de goede richting^^

      Verwijderen
  8. Wauw, ze zijn echt ongelofelijk leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥