Borduren

by - juni 12, 2013

.

Met de verjaardag en leren voor toetsen heb ik weinig geborduurd aan de Fall Fairy
Vaak had ik zin om wat kleins tussendoor erbij te pakken maar aangezien ik geen klein
borduurwerkje heb pakte ik steeds vaker mijn kaarten erbij. Een mooi resultaat, 8 kaarten
zijn er bij gemaakt. Een paar met geborduurde rand of figuurtje. Iedere ochtend voor het
na school gaan werden er wat steekjes gezet. Doen jullie dat ook, extra wat vroeger 
opstaan om nog wat te kunnen handwerken? Heerlijk vind ik het, kopje thee, een broodje 
en een muziekje of serie erbij en even een uurtje voor jezelf in alle rust.. 


You May Also Like

12 Reacties

  1. De kleuren van het borduurwerk zijn echt super mooi! En wat veel kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee dat doe ik niet haha, m'n bed is me heilig. Hoor wel meer die het doen maar ik niet!
    Herkenbaar hoor, als je het druk hebt, wat kleins pakken. Ik doe dat ook. Vind het ook leuk om afwisseling te zoeken.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerder opstaan om te handwerken? Laat mijn bed het maar niet horen, nee dat zou ik niet kunnen, ik heb mijn slaap echt heel erg hard nodig.
    De Fall Fairy wordt steeds een beetje mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hih..ja, mijn dochter vindt mij compleet gestoord en verslaafd!
    Ik zit soms al om half 8 wat te borduren of te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat knap!
    Ik blijf liever zo lang mogelijk liggen. Al gaat de wekker alweer 05:00..

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohnee, dat kan ik echt niet, vroeger opstaan om te borduren. Ik blijf altijd tot de laatste minuut in bed. Niets krijgt mij er vroeger uit dan moet, ook niet naald en draad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooi! 1 minispelfoutje alleen sorry voor het zeuren.
    Ik neem het me wel vaak voor maar heb helaas nog niet de discipline gevonden om eerder op te staan, knap jij dat jij het wel kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle,

    Oeps, ik had niet door dat je een andere blog had.
    Maar ik pas de link sebiet aan op mijn blog hoor :-)

    Nog een late gelukkige verjaardag , je bent heerlijk verwent zie ik.
    En och buren, er moeten er toch altijd tussen zitten die moeten klagen en zagen hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi ik sta er niet vroeger voor op. Meestal als ik tijd heb schrijf ik wat voor me site

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is fall fairy toch mooi, leuk dat je kaarten borduurt. Ik sta niet extra vroeg op, ik ben vaak vroeg wakker. En dan is het heerlijk om wat steekjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gelukt! Maar nik voor mij denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh woow, dat ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥