Mijn verjaardag

by - juni 10, 2013

Als eerste wil ik graag iedereen bedanken voor de felicitaties, zowel hier als
op facebook ^^ Het was een leuke verrassing zoveel berichtjes.


Zoals jullie wel weten was ik afgelopen vrijdag jarig. Voor familie hield ik het gisteren met
een lekkere BBQ. Bijna al het bezoek is geweest behalve een vriendin en wat mede studenten.
Voor hun word het nog op andere dagen gehouden. Vrijdag en zaterdag hebben wij grotendeels
hier bij het water gezeten. Aangezien bij ons thuis de warmte echt blijft hangen en omdat wij
weer eens problemen met de buren hebben. Thuis zitten is dan niet zo fijn, dan verkiezen
we liever de koelte en de rust bij het water.


Mooie rozen  Lekkere producten van de Rituals ♥ Een brandertje met scentchips 
Een gedecoreerde tak met bloemen en schelpen  Nog meer mooie bloemen ♥ Mijn nieuwe 
tas van Victoria Frances, zo blij mee!  24/7 Wild DVD   Boeken van True Blood en 
een aantal envelopjes met geld erin zodat ik zelf nog wat leuks kan uitzoeken..




Mijn cadeau van Chris is nog onderweg, aangezien het besteld moest worden.
Deel twee van mijn verjaardag komt er dus nog aan ^^ Ondanks al het gezeur met de
buren heb ik een rustige verjaardag gehad met familie en heb ik genoten van de rust 
bij  het water met Chris..





You May Also Like

11 Reacties

  1. Je hebt duidelijk een leuke verjaardag gehad, top :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En ook al lekker verwend, heerlijk meid.

    Vervelend van het gedoe met de buren :(, helaas kan ik erover meepraten.

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaahhh True Blood <3
    Just bought the new books fromt he same author

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ben je verwend, alsnog een gelukkige verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n verjaardag in alle rust met mooi weer vieren! Ik ben ook alweer over minder dan een maand jarig & voor het eerst word het gevierd MET vriend. Erg leuk hihi! Geniet nog lekker na van al je mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk zeg. Leuke foto's, je bent zeker verwend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog gefeliciteerd! En super leuke cadeautjes.
    En leuke blog heb je. Ik volg je nu.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje heel erg laat maar nog gefeliciteerd en wat ben je lekker verwend zeg:D Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog een leuke verjaardag toegewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥