Happy birthday to me

by - juni 07, 2013

De komende dagen zal ik misschien wat minder online zijn omdat..
ik mijn 22'ste verjaardag vier! Vandaag bewandel ik officieel deze
wereld al 22 jaar. Zoals altijd verspreid ik mijn verjaardag over een
paar dagen omdat ons huis gewoon te klein is om zoveel bezoek te
ontvangen. Vandaag komen mijn schoonouders langs en zondag
vier ik  het voor mijn familie bij mijn ouders thuis met een  BBQ.
Hopen op mooi weer dus. Vriendinnen komen zoals altijd op
andere dagen, zo ontving ik afgelopen dinsdag al gezellig
een vriendin.

Ik zou zeggen, pak een verjaardags cupcake en koffie of thee
en lees lekker door mijn oude blogs heen. Ik geniet van mijn
verjaardag, de gezelligheid, de cadeaus, de hapjes en het mooie weer..Tot over een paar dagen 

Afbeelding



You May Also Like

13 Reacties

  1. Gefeliciteerd! En je hebt hopelijk mooi weer om lekker te gaan bbq-en. Ik wens je een paar hele mooie dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wel da komt goed uit se. Tas koffie en blogs die ik volg eens doornemen....fijne, zonnige verjaardag gewenst!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat en ik wens je een heel fijn verjaardagsweekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig weer heb je vandaag op je verjaardag.
    Geniet er maar lekker van.
    Van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in ieder geval mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy bday!! Geniet van je dag! Het is tenminste super weer :)

    Ik organiseer een giveaway met coolcat. Je maakt kans op €75,- shopping money! Zou leuk zijn als je mee doet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yaaay, happy birthday meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh een beetje laat, maar nog GEFELICITEERD!! Wel heb ik (toevallig) vrijdag taart gegeten, dus dat komt dan weer mooi uit! ;) Geniet er nog van! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieperdepieppppppp Hoeraaaaa!!! Alsnog...Van harte gelukgewenst met je verjaardag en ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe vol met licht en liefde! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag! (heb zoon die even jong is)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥