Sweet Butterfly's

by - juni 05, 2013

Note: ik kreeg te horen dat niet iedereen mijn updates kreeg, daarom kan je jouw e-mailadres nu
opgeven zodat je de updates in je mail box krijgt. De button staat rechts in mijn menu.
Hopelijk werkt Bloglovin bij de meeste wel.. ??

Gisteren kwam alvast een vriendin langs voor mijn verjaardag. Een gezellig middagje
kaarten maken stond er op de planning. En twee dames met dezelfde hobby geeft dus
deze troep, ehh gezelligheid ;) De eerste kaarten voor juni zijn dus alweer gemaakt,
verschillende bloemen met mooie, kleurrijke vlinders..




You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooie kaarten. Janneke Brinkman toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je via bloglovin en dat gaat prima bij mij! Leuke kaartjes en gezelligheid! Je zou mijn woonkamer eens moeten zien als ik een "ik ruim mijn wolbakken en breiboeken"-aanval krijg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gezellige boel, mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes! En van harte gefeleciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels krijg ik weer je updates te zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat klinkt gezellig. Leuke kaartjes zijn het ook geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten! En wat een gezellig boel. Heel herkenbaar overigens.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥