Uilen knuffeldoekjes

by - juni 03, 2013

Hier konden jullie al lezen dat ik bezig was om knuffeldoekjes te maken. De serie konijntjes
was klaar dus ik ging verder met de uiltjes. Nog veel verschillende kleuren wol had ik op
voorraad dus ik zocht daar wat leuks uit. Dit keer geen groen maar vele kleuren blauw 
werden uitgekozen. Mooie frisse kleuren om het sombere weer te doen vergeten..


De turquoise-blauwe uil is mijn favoriet en die van jullie? Helaas was mijn licht paarse 
wol op dus het paarse uiltje kreeg geen vleugeltjes, gelukkig slaapt ie dus hij mist 
ze ook niet denk ik..



( klik op de afbeeldingen voor een groter formaat)

Wat de volgende serie wordt weet ik nog niet, eerst wordt mama uil van de Owlies gemaakt..



You May Also Like

16 Reacties

  1. Het zijn er weer een heleboel. Ze zien er erg leuk uit!

    P.S. Ik snap niet hoe je bloglink om kan zetten. Krijg geen updates meer van je blog. Het lukt mij niet via bloglovin en oook niet via google.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je knuffeldoekjes zijn echt schattig. Ze zullen zeker gelieft worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe doe je het toch, ze zijn echt super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig!! En wat heb je ze mooi gemaakt! Ik vind vooral die middelste foto heel lief! ♥ Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Michelle, die Eulen-Tücher sind traumhaft schön und so knuffig, grosses Kompliment, ich finde sie sie einfach super toll!
    Liebe Grüsse und einen schönen Abend wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes! Erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable owls and lovely blog. I am so glad you found me so I could find you. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt echt hele leuke dingen, Michelle.

    Ik hoop na volgende week ook weer eens te kunnen fotograferen.
    Geef nu af en toe een aantal reacties, maar ik ben nog lang niet fit, ik heb er bronchitis bij gekregen.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog dat ik ziek ben.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah liefffff <3

    Wanneer begin je je eigen webshop zodat ik je grootste klant kan worden? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh wat zijn ze lief zeg...super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥