Lovely things #1

by - juni 01, 2013


Genieten van mijn waxmelts ♥ Lekker buiten gezeten in het parkje hier vlakbij ♥ Gezonde salades
Middagje Deventer samen met Chris ♥ Mezelf verwend met een pakketje van Rituals  Knutselen
aan mijn site maar ook met labeltjes voor de gehaakte knuffels  Mooie roosjes op de vaas 
Nagenieten van het Lacrimas Profundere concert  Een oude liefde terug gevonden:Anne Stokes,
een mooie afbeelding voor een borduurpatroon gevonden   Nog meer Owlies haken  Nieuw t-shirt
besteld op de Large ♥ Als ik s'ochtends wakker word, ligt Tommie naast mij, zo schattig!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan deze week of een lekker geniet momentje gehad?
Fijn weekend 





You May Also Like

10 Reacties

  1. Leuk zo'n foto collage

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa heerlijk, er naar kijken is al een beetje genieten, haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's!
    Ik heb gisteren Delain op Fortarock gezien en dat was wel heel tof! Verder was het festival ook erg leuk, al was het te koud en zo'n hele dag daar staan vond ik niet zo heel leuk. Maar dat kon natuurlijk ook aan het weer liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een soortgelijk shirt, alleen komt die van Attitudeholland :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleine genietmomentjes geven groot plezier.
    Mooie foto's Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waxmelts zijn echt geniaal! Ik hou echt van die kleine genietmomentjes. Hier word ik blij van, yay. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk fijne momentjes! Leuk ook dat je bij mij in de buurt te vinden was! Deventer heeft vooral leuke zijstraatjes & zoals bij de euroland kun je prima slagen voor mooie bollen haakkatoen! Heb je de dille en kamille ook gespot? Dat is ook zo'n leukie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥