This week: #7

by - juni 23, 2013


Nieuwe bedlampjes geshopt bij de Ikea  Samen met Chris lunchen bij Bagels and Beans  De eerste
Pioenrozen weer op de vaas love them ♥ Simba lekker in het zonnetje  Haken tijdens een lange autorit
Nieuwe natuur documentaires Nieuwe wolletjes  Nieuwe plantenbakken voor buiten gekocht 
Eindelijk een nieuwe portemonnee   Mooie kraaien spotten   Kaarten borduren ♥ Veel regen 
(hoosbuien) gehad hier. Wel goed voor de plantjes die leven weer helemaal op na die droogte 

Hebben jullie de laatste twee weken nog iets leuks gedaan of meegemaakt ?




Ps: Aan de rechterkant staat een Enquête over welk onderwerp jullie hier op Kersenbloesems
het leukste vinden. Ik zou het leuk vinden als je even zou stemmen. Je kan uit meerdere 
antwoorden kiezen..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Mooie collage Michelle.
    Ik houd van dieren en de natuur, dat zijn voor mij de favoriete onderwerpen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke portemonnee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    ons dochter heeft net hetzelfde bedlampje :-)
    En leuke post verder, zoveel toffe spullen en hobby's zie ik !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee dat bedlampje heb ik ook heel lang gehad! Hij is mij al 2x kapot gevallen haha..Nu heb ik een bedlampje van de Ikea die ik vast kan maken aan m'n bed!
    Je portomonee is echt cute. Leuke originele knip!
    Heerlijk he haken? Ik heb het inmiddels ook weer opgepakt! Na de tablethoes moest m'n tel aan een hoesje geloven & haakte ik een decoratiekleedje!
    Al met al veel leuks waar ik mij goed in kan vinden! 'N echte natuurliefhebber ben je ook zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammie Bagels&Beans! Ik doe dat ook vaak met vriendinnen :) En dat lampje van de IKEA heb ik ook en ik ben er nog steeds heel blij mee. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥