Een verjaardag zonder taart

by - juni 24, 2013

Twee jaar geleden kreeg een telefoontje van mijn vader of wij er een kitten bij wilden. Het kleintje 
zwierf op straat, erg hongerig maar zo aanhankelijk.  Een kitten die op straat  rond zwerft, daar kan je
natuurlijk geen nee op zeggen. Een uurtje later stond ik er, met een zakje voer en een reismandje
Ze was een schatje! En nog geen uurtje later verkende ze haar nieuwe thuis. In deze twee jaar is ze
 ietsje groter geworden, het blijft een klein frummeltje van net 3 kg. Ze is nog net zo lief maar helaas 
nog net zo ondeugend als een kitten. Vele knuffel- en speeluurtjes, 3 ontsnappings pogingen en vele
vermoorde planten is ons kleintje nu twee jaar geworden!

Gefeliciteerd lieve Simba!





Net bij ons, 4 maandjes oud..


Al ietsje groter, 1 jaar

Een mooi dametje van 2 jaar 

Ondanks dat er eentje jarig is hebben wij geen taart of lekkers voor onszelf. Ik begin vandaag 
namelijk weer met Sonja Bakker. Al enkele weken ben ik gezonder aan het eten, om zo de overtollige
 kilo’s eraf te werken. Al het lekkers werd ingeruild voor water, fruit en biscuits. Maar helaas geeft dit
 niet het gewenste resultaat. Het gewicht waar ik nu op zit is gewoon teveel voor mij, er moet 9 kg af.
Twee jaar geleden begon ik ook met Sonja bakker aangezien gewicht altijd een probleem is bij mij in de
familie. Het gaf toen ook mooie resultaten en na een aantal weken wist ik al niet meer anders, het werd 
een levenswijze. Eentje die ik meer dan een jaar vol hield. Helaas verval je snel in je oude patroon en al 
die oude kilo’s zaten er na 1 jaar weer aan, met een beetje extra omdat ik meer thuis zat door mijn rug.
Stage en werk werden afgezegd en zo ook al die beweging. Sporten werd uit den boze dus dat hielp ook
niet mee. Tja en als je weinig kan beweging moet er iets aan je voedingspatroon worden aangepast. 
Dus vandaag starten we weer, op 79 kg.





You May Also Like

12 Reacties

  1. Oh gelukkige verjaardag aan Simba, goh al 2j bij jullie? Het leek nog gisteren dat je haar had he.

    En succes met je dieet, het gaat je lukken hoor.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ^^ Ookal is ze soms gruwelijk vervelend het lijkt alsof we haar altijd al hebben gehad inderdaad..

      Verwijderen
  2. Wat een lieve poes, proficiat met de jarige...
    Succes met het lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat het je niet snel genoeg door alleen gezonder te eten? ;) Bij mij werkt het wel, gaat niet snel maar het werkt.
    Succes met de kilootjes! Ik weet niet hoeveel ik er nog moet, meer dan 9 gok ik zo..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat een schatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi verhaal achter deze schattige Simba! Hiep hiep hoera! Heel veel succes met afvallen..zo'n periode richting zomervakantie roept zulke bewegingen wel vaak op, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een cutie! Lieve foto's..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhw wat een lieverd die Simba.
    Die kattenstreken ken ik maar al te goed.
    Maar dat maakt ze niet minder lief ;)
    Gefeliciteerd met Simba, pootje voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is een gelukkige poes......en nog veel succes met de gezonde voeding Michel,de aanhouder wint.....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je schattie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig beestje! En is het boek 'Body Boost' niet iets voor jou? Laura en ik willen daar ook mee beginnen. M'n zusje gebruikt het en die is heel erg tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥