Roosje #2

by - juni 25, 2013

Was ik toch zomaar dit lieve olifantje vergeten te laten zien! Roosje nummer 2 was al een tijdje
af, de foto's lagen klaar maar het logje bleef weg. Beide Roosjes hebben een nieuwe eigenaar,
twee meisjes die dol zijn op roze. Op het laatste moment heb ik het rokje nog wat veranderd.
Een hele rij was ik vergeten en die maakt nu juist het rokje zo leuk en 'rimpelig', helaas voor
de foto maar ze waren dus beiden hetzelfde. Ondertussen ben ik alweer druk bezig met
nieuwe knuffeldoekjes en 3 bestellingen. Helaas voor de borduurliefhebbers dus,  aan
borduren kom ik bijna niet meer toe. Helemaal niet erg opzich want haken is ook een erg
leuke hobby! 


You May Also Like

11 Reacties

  1. Hallo,

    Ze zijn supeschattig en wat zullen beide meisjes blij zijn met hun knuffel.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk en schattig gelukt! En haken is zeker ook leuk om te volgen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat zijn die leuk zeg! Je bent echt creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat lief! Je hebt ze ook mooi gehaakt!
    Even iets anders, maar ik word niet meer op de hoogte gehouden van jouw nieuwe logjes in mijn bloglijst. Er staat aan de zijkant wel dat ik je blog volg, maar ik krijg geen updates meer, weet je toevallig op meer mensen daar last van hebben?
    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uber cute! Het blijft inspirerend al die mooie creaties van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve olifantjes!
    Borduren of haken, het maakt niet uit, zolang je er maar plezier aan beleeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awwww schatjes weer :)
    Echt super leuk bezig..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥