Inspiratie: Home sweet home

by - juni 30, 2013

( klik op de afbeelding voor een groter formaat)

De laatste tijd begint het kijken naar huis inspiratie weer te kriebelen.
Graag zouden wij zo snel mogelijk verhuizen naar een groter huis met tuin. Helaas
moet dat ene geldboompje nog ontdekt worden. Het einde van Chris zijn studie begint
in zicht te komen en zo komen onze toekomst plannen ook steeds dichterbij. Leuk om eens
erover na te denken hoe ik dit keer het huis zou inrichten. Wit met veel natuurhout is een 
favoriet bij ons maar ook grijs. Grijs met een felle kleur om het te laten knallen, iets in de zin 
van  groen of turquoise. Deze foto collage is gemaakt met afbeeldingen van Pinterest. 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Hallo,

    Ik wacht ok nog op een geldboompje, anders zou hier beneden alles al in nieuwe vloer liggen en ineens terug stenen hoor , maar wel ééndezelfde soort dan :-))

    Dromen is gezond, dus geniet heerlijk na hooren wie weet ooit hé...!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta op het punt te verhuizen dus alle decoratiehulp is welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jouw smaak ook zo eens te zien, wel grappig dat we toch wel ver uit elkaar liggen als ik zo naar je foto's kijk. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijke inspiratie.. Ik heb ook de kriebels voor ons huisje.. en badkamer inspiratie is ook erg veel van te vinden... Allemaal leuk!

    Wegdromen is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is dat, huisjes kijken. Kijk ook graag op styleroom.se, zie je allemaal zweedse huizen. Helaas wel heel veel van het zelfde, de laatste tijd. Maar dat hout met wit en strak maar niet te vind ik ook prachtig! Hoop voor je dat jullie plannen in actie kunnen worden omgezet!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥