Konijnen knuffeldoekjes

by - juli 01, 2013




Ik blijf ze zo leuk vinden en schijnbaar ben ik niet de enige. Vele leuke reacties kreeg ik er al 
op, maar nu kreeg ik er ook een bestelling voor. Het blauwe konijntje gaat als bestelling weg, 
het roze konijntje was een kraamcadeautje en ligt nu heerlijk bij een klein meiske op de kamer.
Nu dit schooljaar eindigt komt er nog meer tijd vrij, meer tijd om nieuwe knuffeltjes te maken.
Voor bestellingen en voor mijn project. Wordt vervolgt dus, maar eerst worden er nog een
paar knuffeldoekjes gemaakt..






You May Also Like

5 Reacties

  1. Deze zijn ook wel héél lief! Ik vind het bloemetje op het koppie van het meisjes-konijntje zo schattig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Ze zijn ook zo lief en mooi gehaakt ség !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die knuffeldoekjes! Ze zullen met liefde geknuffeld worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥