Wist je dat...

by - mei 08, 2013



ik vroeger  helemaal gek was van dolfijnen? Dolfijnen beeldjes, behang, knuffels..
mijn kamer stond er vol mee! Het dolfinarium werd ook vaak bezocht om urenlang bij de 
dolfijnen  en andere zeedieren te staan kijken Dit was zoals bij zovelen van ons een fase en 
langzaam maar zeker maakten de dolfijnen ruimte voor een kamer die bij schoolgaande 13 jarige 
met andere interesses paste. Vandaag de dag kijk ik nog steeds graag documentaires van dieren 
en ook nog steeds van dolfijnen, de beeldjes en knuffels echter waren niet meer te vinden hier. 

Toen ik dit leuke haakpatroontje bij Christel Krukkert zag, wist ik het gelijk! Uit jeugd sentiment en 
als  dierenliefhebber wou ik deze maken. Zo gezegd zo gedaan, deze twee dolfijntjes zijn nu af.

Waren jullie vroeger gek op een bepaald dier? 




You May Also Like

16 Reacties

  1. Wat een leukerds!
    Ik ben ook altijd wel gek op dolfijnen geweest en ook op paarden. hihi xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paarden koeien en honden!! kon niet kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, bij mij zijn het ook altijd dolfijnen geweest.
    Had er ook vanalles van. En nog heb ik een dolfijneknuffel (op zolder) en een paar beeldjes op een plankje in de toilet staan. Enkele jaren geleden een tattoo laten zetten van 2 dolfijntjes. Verder zijn honden en fretten ook super gezellige dieren. Eigelijk ben ik ook een dierenliefhebber ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, te snel op enter gedrukt. Ik was niet zo voor één bepaald dier, maar mijn vriend was als kind gek op dino's. Op ALLES in zijn kamer stonden dino's. Het behangpapier, zijn pyjama, het beddengoed, you get the idea ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt heb je dit, je bent erg creatief.
    Ik fotografeer alleen maar, onderhoud mijn website en natuurlijk mijn blog.
    Verder doe ik eigenlijk niets, ja het huishouden, hihihi.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik nog steeds dolfijnengek! Je gehaakte dolfijnen zijn echt helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Michelle.
    Mijn favoriete dier was de tijger. Nog wel hoor,maar ik vind alle dieren mooi.
    Wat leuk zijn je dolfijnen knuffels.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was altijd al gek op katten en nog steeds.
    maar ik heb ook iets met dolfijnen en hoop ze dit jaar in Ierland te spotten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Guten Morgen Michelle
    Ich bin ja so begeistert von den bezaubernd schönen Delphins, ein grosses Kompliment an Dich!
    Liebe Grüsse und einen schönen Tag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi, leuk idee die glittertjes!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dolfijnen blijven altijd leuk, ook deze zijn weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Uit welk boekje van Christel Krukkert komt dit patroon?
    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een los patroon van haar Ingrid, deze heb ik van haar website besteld.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥