Bloesems

by - mei 09, 2013




Overal zie je nu de kleine knopjes zich uitvouwen tot mooie bloemen. Sommige zijn wit gekleurd 
terwijl de andere een roze gloed hebben. Hier in de buurt stond deze boom zo prachtig in bloei. 
Steeds vaker word de camera meegenomen, opzoek naar mooie bloemen, planten en natuur.
De foto's zijn van een tijdje geleden, gelukkig maar want nu is er niet veel meer over van dit 
moois. Helaas bloeien ze niet zo lang, des te meer reden om er van te genieten ♥


You May Also Like

4 Reacties

  1. Hoi Michelle.
    Ik vind het ook jammer dat de bloesem zo snel al weer afvalt. Maar de foto,s vind ik heel mooi.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloesemens zijn altijd erg mooi! Mooie foto's heb je ook gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar! IK trok er maandag ook op uit met de camera. Zo mooi al dat bloeit! Deze foto's zijn ook erg tof! Je brengt me ook nog eens op het idee om een leuke foto-lente-log te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥