Bezoekje Veluwe

by - mei 11, 2013

Nog nooit waren we er geweest, gek eigenlijk want het is er zo mooi. Afgelopen donderdag
hadden we beiden de tijd en stond er een heerlijk zonnetje. De lunchbakjes werden gevuld en 
de tomtom stond ingesteld, een middagje Veluwe stond er op de planning..





De heide was nog heel kaal,en behalve de groen-wordende-bomen en die mooie gele
bloemetjes was er weinig bloeiends te zien maar oh oh wat een ruimte en een rust!
Heerlijk om er even tussen uit te zijn geweest in de frisse buitenlucht. Helaas vond mijn 
rug dit uitje minder leuk, maar soms is een uurtje wandelen in deze mooie omgeving je 
zoveel waard.  Een middagje die we zeker nog een keertje over gaan doen..

Wat hebben jullie afgelopen donderdag met Hemelvaartsdag gedaan?




You May Also Like

3 Reacties

  1. Mooie foto's! Ik ging richting Groningen met de trein en bracht smiddags door bij de moeder&vriend van Dennis. En 's avonds hadden we het gewoon rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat heerlijk zeg! Er valt nog zoveel te ontdekken wat de natuur betreft in Nederland, heerlijk! Donderdag zijn wij gaan touren met de motor, autocross gekeken en s avonds tentfeest met vrienden van vriendjelief. Super geslaagd dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een heerlijke foto's!
    Ik heb weinig gedaan... lekker genoten van m;n extra vrije dag en me voorbereid op mijn eerste werkdagje bij m'n nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥