Mijn meivakantie in foto's

by - mei 12, 2013

Allereerst wens ik iedere moeder een hele fijne moederdag! Geniet van alle aandacht, visite 
en cadeautjes ^^ Vandaag is mijn laatste vakantie dag, de twee weken zijn omgevlogen!
Vandaag laat ik jullie mijn vakantie zien doormiddel van dit foto overzichtje.

( Van links naar rechts )

Leuke bezoekjes aan het tuincentrum  ♥ Studeren  Plantjes zaaien en zien opgroeien
Samen erop uit  Filmmiddagjes alleen & met vrienden  Nieuwe liefde ontdekt: Wax melts
Veel bezoekjes aan de natuur  Haken ♥ Weer beginnen met gezonder eten/afvallen
Knuffelen met de dieren  Leuke afspraken met vrienden  Op bezoek bij mama


Twee leuke weken zoals jullie kunnen zien. Morgen begint het studenten leven weer, met 
hier en daar een aanpassing. Een nieuw blok betekend ook weer nieuwe vakken.

Hoe waren de afgelopen twee weken voor jullie? Of moest er helaas gewerkt worden?


You May Also Like

11 Reacties

  1. Hoi Michelle,
    Wat leuk dat je bij mij een reactie hebt achtergelaten! Ik ben meteen even gaan kijken op jouw blog en wat is het hier mooi! Je maakt hele mooie foto's en leuk om te zien dat jij ook een creatieveling bent :) Volgens mij heb jij twee hele fijne weken gehad, ik heb zelf genoten in Noorwegen zoals je op mijn blog had gezien. Ik wens je een fijne zondag verder!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er uit als een fijne vakantie! Ik moest helaas gewoon werken, want schoolvakanties ken ik niet meer (zou het wel willen hoor!). Maar gelukkig heb ik volgende maand aan het einde ook twee weken vrij. En ik kan je nu al zeggen dat ik daar echt naar uit kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er goed uit Michelle,allemaal leuke dingen bij elkaar. En wat jij schreef over jouw ervaring in Engeland...ik had dat dus ook. Ben ooit met school naar Londen en Oxford geweest, slecht weer en drukte. Daarom trok dat land mij totaal niet. Maar nu weet ik dat het land zoveel moois te bieden heeft...al schijnt de zon niet! De natuur is echt prachtig en zoals ik jou 'ken' denk ik zomaar dat jij er zeker van zult kunnen genieten. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, ik wil er ooit nog wel eens naar terug. Alleen dan naar de mooie, natuurlijke plekjes ipv hartje Londen in de drukte..

      Verwijderen
  4. Hoi Michelle. Wat leuk om je vakantie zo in beeld te brengen.
    Ben je dit jaar niet naar het Keltfest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Maria
      Nee dit jaar niet, gelukkig maar want het weer was ook niet zo best.
      We gaan dit jaar wel naar Castlefest, en jij dan?

      Verwijderen
  5. Super leuk foto overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor je reactie en dat je volger bent geworden. Ben benieuwd hoe jouw gehaakte Frits eruit ziet. Rare naam eigenlijk voor een roze zeepaardje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof overzichtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien heb je een heerlijke vakantie gehad! Ik moet ook weer eens SATC gaan kijken, want dat is alweer veel te lang geleden. ;) Je haakwerkje ziet er ook al heel mooi uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥